17. новембар 2015.

Anti-konkurs za Librarion #4; Tema: ORIJENT

Nastavljamo dalje, doduše, sa neodređenim rokom konkursa!

Tema četvrtog broja Librariona je... 

... 
... 
... 

ORIJENT. 

Od Turske do Japana, preko Rusije do Indije i nazad. Azijska umetnost fascinira mnoge ljude, pa tako i mene kao (ne)urednika. 


~~~ Propozicije konkursa: 

- ‪#‎poezija‬: haiku i druge poetske forme koje duhovno odišu Indijom, starom Persijom...; 

- ‪#‎kratka‬ ‪#‎proza‬: zen pričice, lirske minijature, moderne bajke, meditativni tekstovi, zanimljivosti (do 2000 karaktera u Wordu), duže NE uzimam u obzir; 

- ‪#‎kolaži‬/‪#‎grafike‬/‪#‎slike‬/‪#‎fotografije‬ - inspirisani celokupnom azijskom kulturom (šaljite u što boljem kvalitetu); 

~~~ 
Zamolio bih vas za strpljenje, kao i to da sami odgovarate za sopstveni poslati tekst (pravopis, metrika, "neošišana" slova i sl., u suprotnom ne preuzimam odgovornost).
Ukoliko želite da objavite tekst na nekom od azijskih jezika, imate slobodu i moju podršku, samo mi objasnite ili ukažite na slovni raspored i pismo teksta (arapski, japanski i dr.) - biće mi čast.
Ukoliko imate pitanja, slobodno me kontaktirajte na ovom profilu ili ličnom (/d.lovorov). Materijal možete poslati tu na Fejsbuku ili poslati na mejl: lovor.tikvicic@gmail.com, a ukoliko šaljete više od jedne datoteke, stavite je u ZIP ili RAR arhivu, radi lakšeg snalaženja. 
Vaš neurednik, 
Desya Lovorov